Felhívjuk minden kedves lakó figyelmét arra, hogy amennyiben nehezen boldogul a weboldal használatával, a Gyakran Ismételt Kérdések, röviden: GYIK -ben kap választ a legjellemzőbb kérdéseire.
Ezt megtalálja a felső menüsor jobb szélén.
Első belépéshez a saját lakásunk számát kell beírni kisbetűvel, a jelszó pedig ugyancsak a lakás számából áll, és előtte a "river" szócskából. Tehát pl. az A999 -ben lakónak a belépési neve: "a999", és a jelszava: "rivera999".
Javasoljuk, hogy biztonsági okokból, belépés után változtassa meg a jelszavát és egyben adja meg az email címét!
Ha már lépett be valaha az oldalba, és jelszót is adott meg, akkor a bal oldalon található Belépés doboz "Elfelejtett jelszó" linkjére kattintva, adja meg a Felhasználói nevét / lakásának jelét.
Ezek után rövidesen kapni fog egy emailt, amiben le vannak írva a további teendők.
Az email -ben lévő linkre való kattintással megváltozik az addig használt (elfelejtett) jelszó. Így belépés után meg kell adni új jelszót ahhoz, hogy a jövőben lakás-jelszó párossal lehessen belépni.
FONTOS! A belépési neve mindenkinek a lakásának azonosítója! Amennyiben Ön eddig nem ezt használta, akkor próbálkozzon a felül lévő (Még soha nem léptem be az oldalra) kérdés alapján belépni.
Fogadóórában a közös képviselő beállítja Önnek a jelszavát és válaszol az esetleges kérdéseire, mellyel be fog tudni lépni.
Miután belépett az oldalra, a bal oldalon megjelenő menüben a "Saját adatok" linkre kattintva láthatja a részletes egyenleg kimutatását.
A Dokumentumtár tartalmához csak belépés után lehet hozzáférni.
Belépés után a megjelenő "Hibabejelentés" menüre kattintva a megfelelő adatokat kitöltve tudja értesíteni az üzemeltetőt a fennálló problémáról.
A weboldalba való belépés alapfeltétele, hogy a könyvelés nyilván tartsa a tulajdonosi folyószámlát, és azt eljuttassák a weboldalhoz. Ha már az átírástól számítottan két hónap is eltelelt és még mindig nem tud belépni, akkor forduljon a közös képviselőhöz.